خلاصه ماشینی:
"تارنمای مرکز اعتمادعمومی گزیدهای از منابع مفید را در زمینهیپیشرفت اخلاق حرفهای در حسابداری و کسبو کار به دست میدهد،و یک بخش خاص را همبرای دانشجویان دارد.
صفحهی نخست تارنمای مرکز اعتماد عمومی،نقطهی شروع سازمانیافتهای برای دستیابی بهمنابع تارنما است.
صفحهی نخست و صفحههایاصلی تارنما شامل سرنویس بنر به همراه برگههایا تبهای منوی اصلی از جمله"خانه"،"دربارهیما"،"رویدادها"،"جوایز"،"جامعهی اعتماد"،"عضویت"و"دانشجویان مرکز اعتماد عمومی"هستند.
سمت راست صفحهینخست شامل بعضی موضوعات"چه خبر؟"،نظیر پیوندی به اطلاعات مربوط به مجمع عادیسالانهی انجمن ملی هیأتهای ایالتی حسابداریو شمارهی اخیر خبرنامهی مرکز اعتماد عمومیمشاهده میشود.
&%23617BSHG236G% مقالهها و خبرنامهها ٰیکی از بهترین قابلیتهای این تارنما،بخش"مقالههای اخلاقی"است که به منابع مقالههایاخلاقی بیشماری در خارج از تارنما شاملمقالهها،گزارشها،و ویدئوها پیوند دارد.
یکی از ویدئوها سمینار کارشناسی ارشدمیزگرد کسب و کار در اصول اخلاقی سال 2005است که به اعتماد(عدم اعتماد)عمومی،انتظاراتکسب و کار،و نقشی را که رهبران کسب و کارمیتوانند برای بهبود این وضعیت خطرناکایفا کنند،میپردازد."