خلاصه ماشینی:
"در کشوریکه باراده شخص اولش برنامههای فرهنگی و فرهنکاجباری اجرا میگردد،هرکاری که باجرای برنامههای مذکور کمک ومساعدت نماید از اهم مسائل است خاصه اگر هزینهای زائد برمخارجقبل تولید ننماید بلکه مخارج در اجرای برنامههائی صرف گردد کهنزدیک بمقاصد عالیه شاهنشاه میباشد که از آنجمله میتوان از برنامهتبلیغاتی توزیع دفتر و مداد شرکت سهامی بی.
گودریچ ایران در سالگذشته اجرا کرد،برنامه مسابقه طراحی بین هنرجویان یا دانشجویاندانشکده هنرهای زیبای کشور بود که از مسیر دانشگاه انجام شد و در آنحدود 200 هنرجو یا دانشجو شرکت کردند و برندگان اول و دوم و سومهریک جوائزی دریافت کردند این طرح در دانشجویان روح کار و فعالیتاجتماعی دمید و آنان را بقدرت کار و فعالیت و فکر خود معتقد ساختکه ارزش آن از نظر هیچکس پوشیده نیست.
گودریچ ایران که میتوان آنرا پیشآهنگموسسات تولیدی در رشتهها و فعالیتهای مختلف خواند از اصول علمی مدیریتاستفاده مینماید و موفقیت آن مرهون اجرای اصول مذکور میباشد وآقایان جان مکارتی مدیرعامل و جان فرمل رئیس کل فروش آن موسسهاعظم دورههای سمینار مدیریت دانشگاه سیراکوس نیویورک را بپایانرساندهاند و ازدیاد فعالیت شرکت سهامی بی."