خلاصه ماشینی:
"اگر به آثار معماران منظر در این کتاب توجه شود،میتوانیم تأثیر سبک سرشار از رنگ و پویایی برل مارکس(با شیوه خاص او در ترکیبمطالعات مصور آوانگارد با فرم منظر)یا باغهای محصور لویی باراخان(که معماری مدرن و بومی را با عناصر اولیه طبیعت ترکیب میکند)،یافضاها تفکر برانگیز ایسامو نوگوچی که قادر به خلق فضاهایی با استفادهی ماهرانه از آب و سنگهای حکاکی شده بود را درک کنیم.
هدف کتاب به تصویر کشیدن راههای متفاوت درک منظر و ایجاد یک فرهنگنامه است که نهتنها دامنهی فرایندهای طراحی وشخصیتای پشت آنها را بیان میکند بلکه حتی اولین کلید برای تفسیر شیوههای گوناگون این تحقیق را به دست میدهد که منجر بهپیدایش بعد کاملا جدیدی در طراحی منظر شهری شده،فضای باز شهری را به فضایی برای هنر و مجسمهسازی برای باغسازی و معماری و بهزمینهی جدیدی برای فعالیت فرهنگی تبدیل کرده است.
دو مقالهی ابتدایی کتاب،رویکردهاو اهداف کتاب را توضیح میدهند و سپس قسمت معماران،مهندسان،معماران منظر،هنرمندان و عکاسان شروع میشود که سبکهای مختلفو پیشینههای فرهنگی متفاوت دارند و آثار آنها به تعریف و بررسی کنونی تحقیقات در این زمینه کمک میکند."