خلاصه ماشینی:
در ادامه نشست دکتر معصومه کامران؛عضو هیات علمی گروه کتابداری دانشگاه الزهرا افزود:ترس از مطالعات رفتار اطلاعیابی قابل بحث است.
دکتر کامران در ادامه بیان داشت:دستاندرکاران آموزشی و یا کسانی که در زمینه رفتار اطلاعیابی تحقیق کردند میبایستی نقشۀ مدونی در این رابطه طراحی کنند؛این که در چه جاهایی تحقیق صورت گرفته؟برروی چه کسانی تحقیق انجام شده؟ جامعه آماری چه کسانی بودند؟و غیره...
در ادامه همایش دکتر حمید قاضیزاده؛مدرس گروه علوم کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت:متأسفانه هنوز به نیاز واقعی کاربران توجهای نشده است.
مدرس گروه علوم کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه گفت:در این خصوص مدل کولثاو را مورد تحقیق و بررسی قرار دادیم.
مدرس گروه علوم کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه گفت:با این طرح میتوانیم یک مدل پیشنهادی جدیدی را ارائه دهیم که دربرگیرنده 5 مرحله تمرکز،کاوش، گردآوری،انتخاب و ارائه است.