خلاصه ماشینی:
"مهارتهای مشاورهایانتقال احساس و ابراز واکنش آبی عفت میراحمدیانکارشناس ارشد روانشناسی تربیتی (به تصویر صفحه مراجعه شود) مقدمه تاکنون دربارۀ تکنیکهای مشاورهای بسیار سخن گفتهایم،اما آیا تابه حال به این فکر کردهاید که چرا به رغم اینکه بهطور مداوم در فرایندکاریمان از تکنیکها استفاده میکنیم،تکنسین نامیده نمیشویم؟اینمسئله دلالت بر بعد انسانی و وجودی مشاوران دارد.
به پیام مراجع و احساسات خودتان بهطورهمزمان توجه کنید و سپس با یک ابراز احساس مناسب به آنها پاسخاینکه ما بتوانیم به عنوان مشاور احساسات خودمان راشناسایی کنیم،توانایی ما را در تشخیص احساساتدیگران افزایش میدهد دهید.
با ارائۀ پاسخ الف،مشاور همان بحث بیربط را&%03112SORG031G% (به تصویر صفحه مراجعه شود) در فرایند مشاوره ابراز احساسات مشاور باید متناسب باپیام اصلی سخنان مراجع باشد.
نکتۀ مهم:در انتقال احساسات و ابراز واکنش آنی به یاد داشته باشیدکه برای ایجاد تغییر در مراجع ضروری است که او را در کل احساس خودسهیم کنید."