خلاصه ماشینی:
"به عبارت دیگر،نتایج حاکی از آن است که مؤلفههای شناختی ومهارتهای ذهنی و همچنین دانش کلامی حاصل شده در فرایندیادگیری،تأثیر زیادی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارد؛بهگونهای که شاید بتوان تأثیر عوامل عاطفی و نگرشی را در مرتبهدوم و این عوامل را به عنوان منابع تعدیلکننده فرایند یادگیریمورد توجه قرار داد.
IB} عنوان پایاننامه:تأثیر فیلم درمانی گروهی بر کاهش شدتتجربۀ سوگ نوجوانان دختر داغ دیده 19-18 سالۀ شهر تهران نام دانشجو:اعظم مولایی استاد راهنما:دکتر علیرضا عابدین استاد مشاور:محمودی حیدری رشته تحصیلی:روانشناسی بالینی کودک و نوجوان کارشناس ارشد-مرداد 1388 مقدمه و هدف:یکی از روشهای نوین و غیرمواجههای در درمانموضوعات دشوار نظیر سوگ،فیلم درمانی است که شکل پیشرفتهو معاصر کتاب درمانی میباشد و تاکنون مورد مطالعه تجربی قرارنگرفته است.
این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی فیلم درمانیگروهی بر کاهش شدت تجربۀ سوگ نوجوانان دختر 19-18سالۀ شهر تهران صورت گرفت."