چکیده:
در این مقاله هدف آن است که با استفاده از تحقیقاتی که در یک دهه اخیر در مورد میزان و نوع استفاده از رادیو در ایران به عمل آمده است ، شناختی اجمالی از مخاطب رادیو به دست دهیم . این شناخت ممکن است به برنامه ریزی بهتر برنامه های رادیو و جذب مخاطب بیشتر یاری رساند . برای رسیدن به این هدف ، میزان استفاده از رادیو و مقایسه این میزان با میزان استفاده از تلویزیون و روزنامه ، نوع محتوایی که بیشتر مورد اقبال مخاطبان است ، مخاطب ملی و مخاطب محلی ، ویژگی های جنسی ، سنی و طبقاتی مخاطبان رادیو و تمایل مخاطبان ایرانی به استفاده از ویژگی انعطاف پذیری رادیو مورد بررسی قرار گرفته است .
خلاصه ماشینی:
"سیس در ادامه با تبیین نوانحندیالای نظامی ، اطالمر " عانی آمرلکا بعان می فی ارد که فی ر قرن 12 أطلاعات ، سکه ی - تجدید عرصعه بین الملل می لتلم د و آمریکا موقعیت بالض " ی از تمام کشورهای دیگر خواهد داشت ، تا توانایی منابع فدرت نرم و سخت خودش را از راه اطالأعات افزایش دهد .
ة توسط دولت ها از أطـار* عات سرجشحه میکیرد و با تم جه به حجـم کسترده اطلأ* عات ، امروزه آزانس های اطا 3 عا نی در ا مریکاکه بودجه سالانه آنالا به 73 مملیارد دلار تـخمین زده مـی شود ، ی!
هزینه های مؤسسه در سال 6003، 711 میلیم ن یوند بوده کـه شامل هـزیـنه حـق شرکت درکـنفرانس ها 6 هزینه تحقبقات ، هزینه نشمر ، مدیریتء وکتابخانه بوده است .
ه این نشربه منبح روز آمدص ئج سسه در زمینه امنیت بین الحلل و ییامدهای تحم لات سیاسی - نظامی فی ر عرصه بین لمللی است که سالانه فی ه شماره از آق منتشر می شود و هر شحاره در برکیرنده ینج مقا!
کـنفرانس ها ، فرصت هایی را بدست می آورندکه حتی دولتالایشان قادر به ایجاد آن نیستند - عناوین برخی از نشست های مؤسسه به شرح زیر است : ا - نشست منامه : ه این نشسمت در زمستان 6003 برگزارکردید و میزبان آق بحرین بود .
2 فهـرا خوان مقا له برای جاب در فصلنامه آفاق امنیت این مؤسسه علاقه ملد است مقالات 6 یمی را با ضوابط و شرایط زیر صتشر کند ."