خلاصه ماشینی:
بتشکنی تصویر [ نگاهی به عکسهای هادی هراجی در گالری دی ] داریوش کیارس امر عکاسیک در ماهیت تصویر، تعریف میشود، اما همیشه تصویر، تعریف نمیپذیرد.
حضور او بهعنوان عکاس خبری در مجلة تماشا، ثبت وقایع خیابانی انقلاب مردمی بهمن 57 و سپستر شروع به عکاسی اشیا برای کتابهای تألیفی ـ هنری مهمی، که در این سهدهه منتشر شده است، او را عکاسی کلاسیک و درسآموختة عکاسی نشان میدهد.
نمایش تصویر به مفهوم در گالری دی اما تصویر دیگری از هادی هراجی به ما میدهد.
این نمایش ـ چون دیگرچهرههای آن گروه، که در این سالها از خود مراقبت کردهاند ـ او را از دایرة خبری بهدرمیآورد و جایگاه دقیق وی را در تاریخ عکاسی ایران ثبت میکند.
اما استفادة دقیق او از فیلم لیت (فیلم خطی) و کار روی آگراندیسور بهصورت حرفهای، عکاسی را به منظری از نقاشی نزدیک کرده است.