خلاصه ماشینی:
همینطور آرایش تصویر و نوشتههای روی آن با آنچه پیش از این دیده بودم؛ به طراح نشانهنوشته فکر نکردم، اما سالها بعد، که او را در نمایشگاه سومیندوسالانه گرافیک جهان اسلام دیدم؛ فهمیدم کار بهراد جوانبخت است.
کودکی را در محلة داوودیه سپری کرد؛ پدرش بهعنوان شغل دوم و به صورت تجربی طرح جلد کتابهای زیادی را ساخته است و همین او را از کودکی با گرافیک و نقاشی مأنوس میکند؛ خط و نقاشی را از پدر میآموزد و از او به عنوان اولین معلم گرافیک خود یاد میکند؛ با لتراست، شابلون، گواش و کاغذ اشتنباخ از همان دوران آشناست.
رضا عابدینی، که او را از طریق آثارش میشناخت ـ به تازگی برای تدریس در هنر و معماری دعوت کردهاند ـ به عنوان استاد راهنمای پروژة خود انتخاب میکند، ـ (یکی از اولین پایاننامههایی که عابدینی استاد راهنمای آن است) ـ پروژهای که سهسالی به درازا میکشد باعث ارتباط نزدیکترشان و کار در استودیوی عابدینی میشود.