خلاصه ماشینی:
فریش البرزکوه، بهار اربابی، سهیلا ایلدار، امیر موسویزاده، علی موسویزاده، نگار نادریپور، راحله نورآور، فرناز ربیعیجاه، سارا ساغری و محمود زرگر در این نمایشگاه حضور داشتند؛ نمایشگاهی با عنوان دهانپرکن "بهار عربی" که اغلب آثار هیچربطی به عنوان پرطمطراقش نداشت: رویکرد انتزاعی و نگاه فرمالیستی برخی کارها (علی موسویزاده، سهیلا ایلدار و محمود زرگر) در حالت عادی هم درک اثر را دشوار میکرد تا چه رسد به تطبیق اثر با عنوان نمایشگاه که دست خالی بانیان را در نامگذاری رو میکرد.
در کارهای سارا ساغری، فریش البرزکوه، فرناز ربیعیجاه و نگار نادریپور کارها در حد شعارزده از یکایدۀ سیاسی، خود را نشان میداد و کار بهار اربابی و راحله نورآور فانتزیهایی بیارتباط با عنوان نمایشگاه بود.
همچنین در کاتالوگ آمده بود: "درارتباط با موضوع هنر و سیاست؛ بهار عربی و تأثیرات آن بر هنرمندان، نشستی پژوهشی در چهلوسومیندوره آرتبازل برقرار بوده که به برخی از آثار این نمایشگاه نیز اشاره گردید".
شیوع نمایشگاههای گروهی و فراگیر اما بدون رویکرد گالری صدرنگ نمایشگاهی را با عنوان "هنر معاصر تهران" برگزار کرد که قرار است تا دوماه ادامه داشته باشد.
اما آنچه ضعف بزرگ اینگونه از نمایشگاههای جمعی و بزرگ محسوب میشود نداشتن متن (استیتمنت) و معلومنبودن نگاه گردآورنده ویا گالریدار در انتخاب و کنارهمقرارگرفتن آثار است.
آنچه در پی میآید نوشتهای است به قلم مهدی بهبودی که در نمایشگاه دراختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت: "در ـ هم ـ تنیدن ابدی" اجرایی است که از در ـ هم ـ تنیدهشدن دورسانه ساخته شده است: نقاشی و چیدمان شنیداری.