خلاصه ماشینی:
"دریفوس در اینجا به پیروی ازهایدگر به این خطر تکنولوژی مدرن(و اینترنت به عنوان نمونهایکامل از آن)اشاره میکند که سوژه انسانی در خطر محو شدن در آنچه اینترنت نمیتواند انجام دهدمروری بر کتاب«تأملی فلسفی دربارۀ اینترنت»هیوبرت دریفوس علی نیکویی برابر تولید ابژههای تکنولوژیک مدرن است.
دریفوس در اینجا به پیروی ازهایدگر به این خطر تکنولوژی مدرن(و اینترنت به عنوان نمونهایکامل از آن)اشاره میکند که سوژه انسانی در خطر محو شدن در آنچه اینترنت نمیتواند انجام دهدمروری بر کتاب«تأملی فلسفی دربارۀ اینترنت»هیوبرت دریفوس علی نیکویی برابر تولید ابژههای تکنولوژیک مدرن است.
به قول دریفوس«اگر حضور از راه دور[دراینترنت]نتواند تدریس در کلاس درس و حضور در سالن سخنرانیرا به نحوی انتقال دهد که از طریق آن مشارکتجویی شاگردانتوسط معلمان متعهد و حضور شاگردان نزد استادانی امکانپذیرشود که سبک عمل آنها بهطور روزمره برای این شاگردان آشکارباشد تا مورد تقلید قرار گیرد،آنگاه یادگیری از راه دور تنهامیتواند کاردانی به وجود آورد و تبحر و خرد عملی کاملا دور ازدسترس خواهند ماند».
دریفوس در پیروی از پدیدارشناسیجسم مرلوپونتی این بحث را مطرح میکند که اگر حسی از حضور[واقعی]باید در حضور از راه دور وجود داشته باشد،ما باید مداوماامکان بدست آوردن تسلط بر هر چیز را که در مقابل ما قرارمیگیرد را فراهم کنیم.
دریفوس در پیروی از پدیدارشناسیجسم مرلوپونتی این بحث را مطرح میکند که اگر حسی از حضور[واقعی]باید در حضور از راه دور وجود داشته باشد،ما باید مداوماامکان بدست آوردن تسلط بر هر چیز را که در مقابل ما قرارمیگیرد را فراهم کنیم."