موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 15 |
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 23 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 17 |
-
1.
اثربخشی آموزش والدگری ذهنآگاهانه و والدگری آزادمنشانه مبتنی بر نظریه آدلر بر بهزیستی روانشناختی مادران
نویسنده : فرد، فرحناز ؛ مینایی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : پاکدامن، شهلا ؛
مجله : روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی » پاییز 1400 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها: والدگری آزادمنشانه والدگری ذهن آگاهانه بهزیستی روان شناختی
-
2.
منابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش
نویسنده : علی میرزایی، مولود ؛ مینایی، اصغر ؛ ایزانلو، بلال ؛ صالحی، کیوان ؛ نویسنده مسئول : مقدم زاده، علی ؛
مجله : تدریس پژوهی » بهار 1398 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 133 تا 153 )
کلیدواژه ها: مقایسه پذیری نمرات آزمون ها منابع کارکرد افتراقی سوال آزمون های آموزشی ساخت آزمون
-
3.
بررسی پیشبینی موفقیت مهارتآموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقهای
نویسنده : مشکاتی، حسن ؛ فرخی، نورعلی ؛ مینایی، اصغر ؛ کیانی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
مجله : تدریس پژوهی » بهار 1397 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: رگرسیون دانشگاه فرهنگیان آزمون اصلح ارزیابی صلاحیت معلم کدگذاری متغیرهای طبقهای
-
4.
ویژگی های روانسجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران
نویسنده : کریمی، حسن ؛ مینایی، اصغر ؛
مجله : روان سنجی » پاییز 1396 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها: پنج عامل بزرگ شخصیت هگزاکو مدل گاتمن تحلیل تاییدی بازآزمایی
-
5.
استخراج طرحواره های اخلاقی مدیران در مواجهه با موقعیت های دشوار
نویسنده : هوشیاری، زهرا ؛ دلاور، علی ؛ مینایی، اصغر ؛ اسکندری، حسین ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 26 تا 35 )
کلیدواژه ها: تنگناهای اخلاقی طرحوارههای اخلاقی تصمیمگیریهای اخلاقی موقعیتهای دشوار واقعی
-
6.
تاثیر اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی
نویسنده : گرامی پور، مسعود ؛ مینایی، اصغر ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1396، سال پنجم - شماره 10 (31 صفحه - از 65 تا 95 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش ریاضی ارزشیابی تکوینی اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی CBM
-
7.
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ)
نویسنده : مینایی، اصغر ؛ حسنی، مرضیه ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » پاییز 1396 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها: شادکامی پرسشنامه شادکامی آکسفورد روانسنجی مدل راش
-
8.
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلر چهارکودکان بر اساس تواناییهای باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جی دینا
نویسنده : محمدی، نوشیروان ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛ مینایی، اصغر ؛ علیزاده، حمید ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » تابستان 1396 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها: مدل های تشخیصی شناختی آزمون هوش وکسلر کارول نظریه کتل هورن هوش
-
9.
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر
نویسنده : مینایی، اصغر ؛ دلاور، علی ؛ فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ کیامنش، علیرضا ؛ مهاجر، یحیی ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » تابستان 1393 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 137 تا 170 )
کلیدواژه ها: مدل ریاضیات سنجش تشخیصی شناختی تیمز
-
10.
سنجش مقایسه پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال ها (DIF) و بلوک های (DTF) آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش آموزان ایران و آمریکا
نویسنده : مینایی، اصغر ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » بهار 1392، سال چهارم- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (38 صفحه - از 109 تا 146 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی تاییدی تیمز کارکرد افتراقی سئوال تغییرناپذیری عاملی نظریـه سـئوال ـ پاسخ