مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی 3 |
نشریه پژوهش های علوم شناختی و رفتاری 1 |
نشریه روان شناسی کاربردی 1 |
نشریه کودکان استثنایی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : آبادی، فاطمه ؛ زرافشان، هادی ؛ محمدی، محمدرضا ؛ صادقی، میثم ؛ نژادی، جواد ؛ منصوری سپهر، روح الله ؛ نویسنده مسئول : مرادی، علیرضا ؛
مجله:روان شناسی کاربردی»تابستان 1402 - شماره 66 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 142 تا 165 )
کلیدواژه ها:شناخت اجتماعیاتیسمنظریه ذهن پایهنظریه ذهن مقدماتینظریه ذهن پیشرفته
-
2.
نویسنده : علیزاده، حمید ؛ حسین زاده، پناه علی ؛ گودرزی، علی محمد ؛ زرافشان، هادی ؛
مجله:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1392 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:بیشفعالیاختلال نارسایی توجهتوانایی سازماندهیحافظه دیداری– فضاییتصاویر پیچیده آندرهری.دانشگاه اصفهان
-
3.
نویسنده : زرافشان، هادی ؛ علیزاده، حمید ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»اردیبهشت 1391 - شماره 110 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها:مشکلات ارتباطیدر خودماندگیروش های ارتباطی مکمل و جایگزینروش ارتباطی مبادله تصویر (پکس)
-
4.
نویسنده : زرافشان، هادی ؛ ارسلانی، اکرم ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»اردیبهشت 1391 - شماره 110 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 31 تا 37 )
کلیدواژه ها:مهارت های اجتماعیداستان های اجتماعیافراد در خودمانده
-
5.
نویسنده : زرافشان، هادی ؛ علیزاده، حمید ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ سعادت، مهرناز ؛ گودرزی، علی محمد ؛
مجله:کودکان استثنایی»زمستان 1390 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 309 تا 320 )
کلیدواژه ها:روشهای ارتباطی مکمل و جایگزینروش ارتباطی مبادله تصویرمهارتهای ارتباطیدرخودماندگیکودکاندرخودماندهآموزشکودکان درخودمانده
-
6.
نویسنده : زرافشان، هادی ؛ ارسلانی، اکرم ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیرماه 1389- شماره 102 ISC (8 صفحه - از 25 تا 32 )
کلیدواژه ها:کودکان درخودماندهکودکانکلاس درسسازماندهیکلاسبرنامهافراد درخودمانده