-
1.
نویسنده : رمضانی، احمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحه - از 70 تا 89 )
کلیدواژه ها:ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ادراك از ﻣﺤﯿﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه