-
1.
نویسنده : نوری زاده، نادر ؛ نادری، علی ؛ خدایی، معصومه ؛
مجله:کار و جامعه»خرداد 1394 - شماره 181 (14 صفحه - از 41 تا 54 )
-
2.
نویسنده : نوری زاده، نادر ؛ نادری، علی ؛ عبداللهی نورعلی، علی ؛
مجله:کار و جامعه»شهریور 1395 - شماره 196 (7 صفحه - از 27 تا 33 )
-
3.
نویسنده : نادری، علی ؛ مطلبیان، مجتبی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (18 صفحه - از 54 تا 71 )
کلیدواژه ها:موج سوماﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﻣﺪل ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﭘﺎراداﯾﻢ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﯿﻤﺖﮔﯿﺮﻧﺪه (ﺗﻘﻠﯿﺪ کننده)قیمت