-
1.
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت های رایانه ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنانگيزش تحصيلييادگيري تركيبيدانشگاه پيام نورمهارت هاي رايانه اي
-
2.
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1391 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیخودتنظیمییادگیری ترکیبیتعامل همزمان و ناهمزمانمهارت رایانه ای