-
1.
نویسنده : ناصری، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 205 تا 220 )
کلیدواژه ها:اثربخشیبازاریابی محتواییبازاریابی کتابفروش غیرمستقیمفروش برخط
-
2.
نویسنده : ناصری، زهرا ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1393، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 11 تا 26 )
کلیدواژه ها:پیش بینی پذیریسازماندهی مقوله های اطلاعاتیعمق سازماندهیگم شدگیوب سایت کتابخانه های دانشگاهی
-
3.
نویسنده : ناصری، زهرا ؛ نوروزی، علیرضا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ مانیان، امیر ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 280 تا 303 )
کلیدواژه ها:مدل مفهومیفراترکیببازاریابی محتواییابعاد بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالی