-
1.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 رتبه: الف/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندشخصیت مشهورمجتمع تجاری الماسموفقیت مجتمع تجاری
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 رتبه: الف/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندشخصیت مشهورمجتمع تجاری الماسموفقیت مجتمع تجاری