-
1.
نویسنده : حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛
مجله:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 681 تا 703 )
کلیدواژه ها:تصور مشتری (زنان) از خوددانش مشتری (زنان) نسبت به مدرفتار خرید زناننوع مانکن فروشگاهی
-
2.
نویسنده : شکری، اسمعیل ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ زابلی، روح اله ؛
مجله:مطالعات زن و خانواده»پاییز و زمستان 1397، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 165 تا 198 )
کلیدواژه ها:زنانخرید آنلاینتحلیل کیفی داده بنیاد
-
3.
نویسنده : شکری، اسمعیل ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ زابلی، روح اله ؛
مجله:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 69 تا 100 )
کلیدواژه ها:زنانخرید آنلاینرویکرد پدیدارشناسی
-
4.
نویسنده : عبدالوند، محمدعلی ؛ ریحانی، ناهید ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجله:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:علوم اجتماعیارزشهای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتهاروابط احساسیروابط برند و مصرف کنندهوابستگی به برند