-
1.
نویسنده : یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:حمایت سازمانیهویت یابیمسئولیت اجتماعی سازمانکارکنانادراک کارکنانمســـئولیت اجتماعیسازمان
-
2.
نویسنده : ابزری، مهدی ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1386، دوره پنجم - شماره 1 ISC (38 صفحه - از 5 تا 42 )
کلیدواژه ها:مدیریت کییفیتمسوولیت اجتماعی سازمانمسوولیت پذیریاخلاقیات کار
-
3.
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:حمایت سازمانیهویت یابیمسئولیت اجتماعی سازمانعجین شدگیکارکنانادراک کارکنانکارکنان هتلمســـئولیت اجتماعیسازمان