-
1.
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
نویسنده : فرج اللهی، مهدی ؛ صادقی لواسانی، نادر ؛ نویسنده مسئول : نیرومند، لیلا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1400 - شماره 52 (13 صفحه - از 7 تا 19 )
کلیدواژه ها:انتخاباتاقناعاینستاگراممشارکتسیاسی
-
2.
نویسنده : فرج اللهی، مهدی ؛ صادقی لواسانی نیا، نادر ؛ نویسنده مسئول : نیرومند، لیلا ؛
مجله:مطالعات راهبردی فرهنگ»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:مشارکتانتخاباتاقناعگراندد تئوریاینستاگرام