-
1.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
نویسنده : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ نویسنده مسئول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجله:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
2.
نویسنده : صفرنژاد، مهری ؛ نصیرزاده، عبدالمهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیبرنامه راهبردیفدراسیون ورزشهای همگانی