-
1.
نویسنده : Ram، Nasim ؛ نویسنده مسئول : Esmaeili Shad، Behrang ؛
مجله:Educational Sociology»December 2018 - Number 10 ISC (10 صفحه - از 161 تا 170 )
کلیدواژه ها:academic procrastinationelementaryAcademic engagement
-
2.
نویسنده : Barimani، Abolghasem ؛ Rashid Rostami، Kourosh ؛ Atashi، Falaknaz ؛ نویسنده مسئول : Esmaeilishad، Behrang ؛
مجله:Education Experiences»Summer & Autumn 2021, Volume 4 - Number 2 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 215 تا 234 )
کلیدواژه ها:academic performanceacademic burnoutself-regulatory
-
3.
نویسنده : Ahmadi Moghadam، Afsaneh ؛ Esmaeili Shad، Behrang ؛ نویسنده مسئول : Soleimanpour Omran، Mahboubeh ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»تابستان 1400- شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:Iranian education systemQualitative approachGreen CurriculumCurriculum content design
-
4.
نویسنده : Nejahi، Poolad ؛ نویسنده مسئول : Esmaeilishad، Behrang ؛
مجله:Educational Sociology»April 2019 - Number 11 ISC (10 صفحه - از 161 تا 170 )
کلیدواژه ها:Educationalfemale studentspersonalfamily factorsschool dropoutfirst grad elementary schoolculture beliefs