-
1.
نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحه - از 31 تا 39 )
کلیدواژه ها:سبک شناختیاهمال کاری تحصیلیعملکرد درسی
-
2.
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان
نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛ نویسنده : سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»بهار 1395، دوره ششم - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:احساس تنهاییسلامت روانشبکههای اجتماعی مجازیاهمالکاری تحصیلی
-
3.
نویسنده : سلیمانی، مجید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1395، سال ششم - شماره 4 ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:دانشآموزاناحساس تنهاییسلامت روانشبکههای اجتماعی مجازیاهمالکاری تحصیلیمیزان استفاده از شبکههای اجتماعیسلامت روان دانشآموزان