-
1.
نویسنده : بهمنی، مهرزاد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان
نویسنده : بهمنی، مهرزاد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان