مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت سازمان های دولتی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : فردوسی، شهرام ؛ ملایی، فاطمه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ بابايی فرج اباد، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 172 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:فراروشمجلات داخلینزدیکی بینی در روش هاپژوهش های بازار یابی
-
2.
مؤلف : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری
-
3.
مؤلف : دهقانان، حامد ؛ ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سازمانرهبری اخلاقیرفتار شهروندی سازمانیهویت سازمانیترک خدمتتناسب فرد