بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ دستار، حسین ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبقیمتگذاریتصویر قیمتی فروشگاهیتصمیمگیری خرید
-
مؤلف : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
(15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری
-
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
(22 صفحة - من 36 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتئوری داده بنیاداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برند
-
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛ زارع، حامد ؛
(18 صفحة - من 58 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تجزیه و تحلیل روابط خاکستریعدد فازی بازهایتصمیمگیری چندمعیارهبندر خشک
-
مؤلف : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
(21 صفحة - من 76 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومی
-
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
(20 صفحة - من 97 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ کاظمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
(14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:خودانگارهشبکه های اجتماعیبرندسازیتلفن همراه هوشمندهویت مصرف کنندگان