کلمة المفتاح برندهای لوکس / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 88 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتی
-
2.
مؤلف : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (50 صفحة - من 453 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية: انگیزهتعامل مشتری رسانه های اجتماعی برندهای لوکس تحقیقات کیفی
-
3.
مؤلف : نوشادی جلال، مهزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (14 صفحة - من 2124 إلی 2137 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : نايلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 33 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : بشیرپور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهری
-
6.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (12 صفحة - من 109 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندقصد خریدبرندهای لوکسدیدگاه برندمشتریرضایت مشتریتبلیغاتفرضیه
-
7.
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
8.
مؤلف : Seung-A Annie Jin ؛ مترجم : آصف، هاجر ؛
مجلة:مدیریت رسانه»آبان 1393 - شماره 8 (10 صفحة - من 87 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفیس بوکرسانه اجتماعیبرندهای لوکسسایت های شبکه اجتماعیمدیریت برندهای تجاریمحتوای کاربرینظریه های عملکردی گرایش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)