کلمة المفتاح برندینگ / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیدیانی، فرزانه السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 904 إلی 931 )
الکلمات المفتاحية:برندینگانتخاب برندشبکههای اجتماعیسوشال مدیا مارکتینگاستراتژی سوشال مدیا مارکتینگ
-
2.
مؤلف : رئیسی حسن لنگی، حوا ؛ شریف زاده، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (15 صفحة - من 86 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بوردیونظریه میدانبرندینگاﻗﺘﺼﺎد ﻫﻨﺮکالای هنری
-
3.
مؤلف : نصیرزاده، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (8 صفحة - من 1028 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبرندینگبرند شخصی
-
4.
كاتب مسؤول : فرج پور خانا پشتی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان1402 - شماره 14 (13 صفحة - من 171 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندینگمدلهای تصمیمگیری چندمعیاره
-
5.
مؤلف : طیبی ثانی، سیدمصطفی ؛ صابری، ابراهیم ؛ نوده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، سیدحمید ؛
مجلة:تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار 1402 - شماره 5 (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:برندینگبازیهای المپیککسبوکار سبزونکوور.
-
6.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ قربانی آسیابر، مرتضی ؛ قربانی آسیابر، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401، دوره هفتم - شماره 3 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندبرندینگباشگاهبرندهوادارانارزشتیمباشگاههای فوتبال
-
7.
مؤلف : کهرازه، یاسر ؛ بیداله خانی، آرش ؛
مجلة:مطالعات شبه قاره»پاییز و زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 217 إلی 228 )
-
8.
مؤلف : فوادیان، مصطفی ؛ کامیابی، سعید ؛ كاتب مسؤول : کرکه آبادی، زینب ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:شهر خلاقعوامل موفقیتبرندینگشهر دامغانعوامل موفقیت, برندینگ, شهر خلاق, شهر دامغان
-
9.
مؤلف : نصیری، مهدی ؛ خاکسار، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (15 صفحة - من 177 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﻣﺪﯾﺮﯾﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻃﺮاﺣﯽ ﮔﺮاﻓﯿﮏ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ
-
10.
مؤلف : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 201 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکردستانکرمانشاهبرندینگنظام بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)