کلمة المفتاح برند رسانه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ابراهیمی کیاپی، هادی ؛ مؤلف : زارعی، کمال ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی سیاست»بهار 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 125 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:همگراییبرند رسانهصداوسیماتلویزیون خبریبلوک رسانهای
-
2.
مؤلف : صلواتیان، سیاوش ؛ ارژنگ، محمد ؛
مجلة:مدیریت رسانه»تیر 1395 - شماره 20 (10 صفحة - من 7 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:سازمان رسانه ایهویت برندبازاریابی رسانهبرند رسانه
-
3.
مؤلف : صلواتیان، سیاوش ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ ارژنگ، محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندبرند رسانهمدیریت برندسازمان صداوسیما