کلمة المفتاح جو یادگیری / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طهرانی، مریم ؛ حیدری، الهام ؛ فرج زاده، کامران ؛ كاتب مسؤول : مرادپور، فرزاد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 15 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفرینجو یادگیریتاب آوری فردیتاب آوری تیمیرفتار تیمی نوآورانهکارکنان
-
2.
ارزیابی الگوی حاکم در تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان بر اساس معیارهای انجمن ملی ورزش و تربیتبدنی
كاتب مسؤول : گوهررستمی، حمیدرضا ؛ مؤلف : ربیعی نودهی، اکبر ؛ نظریان، علی ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1400- شماره 23 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 48 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:معلمان تربیتبدنیحرفهایگراییارزیابی عملکردجو یادگیری
-
3.
كاتب مسؤول : البرزی، محبوبه ؛ مؤلف : خوشبخت، فریبا ؛ مرادی، راضیه ؛
مجلة:آموزش پژوهی»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکار آمدی معلمنگرش به علومجویادگیری
-
4.
كاتب مسؤول : معروفی، یحیی ؛ مؤلف : محمدی، محمد حسن ؛
مجلة:School administration»زمستان 1398، سال هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 100 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدانش آموزانجو یادگیریکیفیت زندگی در مدرسهدوره ابتدایی دومکلاس درسپژوهش
-
5.
مؤلف : دلنواز، زهرا ؛ خوشبخت، فریبا ؛ البرزی، محبوبه ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1397 - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهجو یادگیریحل مسئلهی خلاقبازخورد خلاقانه
-
6.
كاتب مسؤول : فیروزی، محمد رضا ؛ مؤلف : جوکار، مریم ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 44 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تعاملجو یادگیریخودکارآمدی کامپیوترانتظار عملکردقابلیت سیستمویژگی محتوارضایت یادگیری
-
7.
مؤلف : رجایی پور، سعید ؛ آقاحسینی، تقی ؛ فرهنگ، ابوالقاسم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز و زمستان 1385 - شماره 5 ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کلاسارزشیابی مستمرجو یادگیریارزشیابی کلاسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)