بهار 1399 - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture)
-
كاتب مسؤول : رومانی، سعید ؛ مؤلف : طالاری، محمدرضا ؛ سپهوند، اسفندیار ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد پدیدارشناسیتجارب تدریسمعلمان تاریخ
-
كاتب مسؤول : کشتورز کندازی، احسان ؛ مؤلف : صالحی، محمد رضا ؛ اسماعیلی، بهرام ؛
(18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیراهبردهای فراشناختیخودپندارهدوره متوسطه
-
كاتب مسؤول : البرزی، محبوبه ؛ مؤلف : خوشبخت، فریبا ؛ مرادی، راضیه ؛
(15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکار آمدی معلمنگرش به علومجویادگیری
-
مؤلف : حبیبی، حمدالله ؛ محمودی، فیروز ؛ بابازاده هاسونی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : خدایاری شوطی، سعید ؛
(18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مدارس هوشمندجو مدرسههوشمندسازی مدارسجو یادگیری محور مدرسه
-
كاتب مسؤول : شیروانی شیری، علی ؛ مؤلف : آزادی، نفیسه ؛
(20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواخلاقیت گیلفوردکتاب ریاضی پایه اول
-
كاتب مسؤول : قاسمی سامنی، متین ؛ مؤلف : فلاحی، مریم ؛ کماسی، مهدی ؛
(11 صفحة - من 88 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشییادگیریدانش آموزانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر
-
كاتب مسؤول : قربانی، حسین ؛ مؤلف : بهنیا، علی ؛ خضرلو، غلامرضا ؛
(22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:معنای مدرسهتجربۀ رهاییتجربۀ اسارتخاطرات دوران تحصیلدورۀ ابتدایی
-
مؤلف : براهوئی مقدم، نورمحمد ؛
(12 صفحة - من 121 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:آموزگاراندانش آموزانراهکارمشکلات زبانیمناطق دو زبانه