کلمة المفتاح رضایت الکترونیکی / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیروز دهقان، محمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 14 (14 صفحة - من 136 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کاربازاریابی الکترونیکیرضایت الکترونیکیکسب و کارهای الکترونیکیاطلاعاتمشتریمدل کسب و کار الکترونیککسب
-
2.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
3.
مؤلف : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ كاتب مسؤول : فیروزبخت، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
4.
مؤلف : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
5.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 65 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
6.
مؤلف : عشاقی، فرزانه ؛ ذاکری، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیتحکیم رابطه
-
7.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
8.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
9.
مؤلف : ملکی، رضا ؛ صلاحی، عظیم ؛ محمدنیا، احسان ؛ کیماسی، کوروش ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت تعاملاطلاعاتوبسایتکیفیتالکترونیکیرضایتکاربر
-
10.
مؤلف : میری، انیس ؛ سلامی، مریم ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1394، سال دوم - شماره 2 (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیوبسایتهای کتابخانهایرضایت الکترونیکیتبلیغات کلامیطراحی وبسایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)