تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
مؤلف : شعبانی نشتایی، میترا ؛ حیدر زاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
(20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیدلبستگی به برندبرنامة تبلیغاتیبرنامه پیشبردیطبقات محصول
-
مؤلف : خدایی گرگری، محمد تقی ؛ امیری، مجتبی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
(16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مراکز خریدپدیدارشناسی تفسیریبازاریابی تجربیتجربههای خرید
-
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ صارمی، نرگس ؛
(14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازاریابی محلیسفارشیسازی
-
مؤلف : اسماعیلی، محمدرضا ؛ حبیبی، مرضیه ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:صنایع دستیبازاریابی استراتژیکتئوری دادهبنیاد
-
مؤلف : شفیعی، ساناز ؛
(20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمشارکت الکترونیکجمعسپاری
-
مؤلف : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ تیموری، هادی ؛ ترکان، زهرا ؛
(18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتاثیر اجتماعیسهولت ادراکشدهاستراتژی بازیکاریکارایی ادراکشدهنگرش دربارة استفادهتمایل به استفاده
-
مؤلف : فیاضی جولندان، آرزو ؛
(14 صفحة - من 153 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازرگانیقدرت در سازمانقدرت بخش بازاریابیاستراتژیهای پورتر
-
مؤلف : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
(26 صفحة - من 167 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش