کلمة المفتاح فروشگاههای زنجیرهای رفاه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امان الهی، زلیخا ؛ دادفر، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (9 صفحة - من 120 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندابزارهای برنامههای ترویجیفروشگاه های زنجیره ای رفاهمشتریان
-
2.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ شهابی، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالفروشگاه های زنجیره ای رفاهسبک های خرید مصرف کنندهقومیتسبکسبکهای تصمیمگیریاقواممصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : علمی، بیژن ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1390 - شماره 10 (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:استان آذربایجان شرقیرفتار مصرف کنندهتاکتیک بازاریابی ویروسیفروشگاههای زنجیرهای رفاهبازاریابی ویروسیمشتریاطلاعاترفتار خریدمشتریانمصرفکنندگان