کلمة المفتاح نجش / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سرکشیکیان، زهرا سادات ؛ اسدی کوهباد، هرمز ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی لطفی، عصمت السادات ؛
مجلة:پژوهش های فقهی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1347 إلی 1375 )
الکلمات المفتاحية:فقه اسلامیتدلیسنجش
-
2.
كاتب مسؤول : آل طاها، سید حسین ؛ مؤلف : بشیری، عارف ؛ آقایی جنتمکان، حسین ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»تابستان 1400 - شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 285 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:رقابت کاملبازار انحصاریتعادل بازارنجشدستکاری بازار کالا
-
3.
كاتب مسؤول : سلیمی، علیرضا ؛ مؤلف : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
4.
كاتب مسؤول : کیخا، محمدرضا ؛ مؤلف : سامانی، احسان ؛ مرادی، یوسف ؛
مجلة:دانش حقوق مدنی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 83 إلی 93 )
-
5.
مؤلف : خاکپور، حسین ؛ موسوی، سید محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : ناروئی ملوسان، عزیزاله ؛
مجلة:پژوهشنامه علوم حدیث تطبیقی»بهار و تابستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (حوزه علمیه (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:حدیثمتنسندنجشامالی سید مرتضیلا تناجشوافریبواژهروایتقیمتفقهینجاشی
-
6.
كاتب مسؤول : توحیدی، محمد ؛ مؤلف : موسویان، سید عباس ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1397، سال یازدهم - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 79 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دستکاری قیمتتدلیسغبننجشبورسبازی (سفتهبازی)قیمتدستکاریمعاملهبورساطلاعاتبازاربورسبازیفقهی
-
7.
مؤلف : حسینی، سید عبدالبصیر ؛
مجلة:مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق»بهار و تابستان 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تدلیستبلیغات تجاریاضرار به غیرنجشمعاونت در گناهتبلیغات تجاری گمراهکنندهفقهیقانونافغانستانمشتریاسرافغش
-
8.
مؤلف : زمانیان، علی رضا ؛ عزیزی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت در اسلام»پاییز و زمستان 1390 - شماره 15 و 16 (26 صفحة - من 59 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیقاچاقآمیخته بازاریابیاحتکارگران فروشیغشنجشتبلیغات غیر واقعیکم فروشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)