کلمة المفتاح Domain specific innovativeness / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 127 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
2.
مؤلف : کاردانی ملکی نژاد، مونا ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : خوراکیان، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نوجویی ذاتیرفتار نوآورانه مصرف کنندهنوجویی در زمینه خاص