کلمة المفتاح Strategic branding / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : MolkAra، Melika ؛
مجلة:Business Management and Entrepreneurship»September 2022, Volume 1 - Number 1 (5 صفحة - من 6 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:Brand AssociationSustainable Competitive AdvantageBranding ProcessBrand performanceStrategic brandingStrategic scope
-
2.
مؤلف : molkara، Melika ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (6 صفحة - من 139 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:BrandAdvantageStrategic brandingBrandingIN
-
3.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ بنار، نوشین ؛ سعیدی، فاطمه ؛ هدایتی فر، صبا ؛ كاتب مسؤول : عباسی گرجی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبینالمللیسازیورزش کشتیبرندسازی استراتژیک
-
4.
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : حمیدی بیناباج، مژگان ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ خلیل نژاد، شهرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت زعفرانارزش برند زعفرانارزش صادراتبرندسازی استراتژیک
-
5.
كاتب مسؤول : متاجی نیموری، فاطمه ؛ مؤلف : کریمی، سحر ؛ آقاجانپور، اصغر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (10 صفحة - من 162 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاستراتژی فروشبرنداعتماد برندبرند سازی استراتژیک
-
6.
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حمیدی بیناباج، مژگان ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛ كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادمدلسازی معادلات ساختاریارائه مدلبرندسازی استراتژیک
-
7.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ حمیدی بیناباج، مژگان ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ خلیل نژاد، شهرام ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1398 - شماره 55 ISC (32 صفحة - من 75 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت زعفرانبرندسازی استراتژیکزعفراناستراتژیصادراتهـابرنـدبـهزعفـرانمحصول