مهر و آبان 1395، دوره نهم - شماره 4
-
مؤلف : قمی، مهین ؛ مسلمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : محمدی، سید داود ؛
(11 صفحة - من 249 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوراهبردهای فراشناختیآموزش پزشکییادگیری خود راهبر
-
مؤلف : فرهادی، علی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
(5 صفحة - من 261 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:درگیری شناختیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاریسرزندگی تحصیلی.
-
كاتب مسؤول : حسنوندی، صبا ؛ مؤلف : نوری پور لیاولی، رقیه ؛ سهیلی زاده، سمیرا ؛ جمشیدی، محمدعلی ؛ حسینیان، سیمین ؛ امیرسیافی، پدیده ؛
(10 صفحة - من 267 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوهدفهیجانخود ناتوانسازی تحصیلی
-
مؤلف : سلطانی، زیبا ؛ خجسته نیام، اعظم ؛ درگاهی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : جمالی، نرگس ؛
(7 صفحة - من 278 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوخودکارآمدیتاب آوریتعلل ورزی تحصیلی
-
مؤلف : خراشادی زاده، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : کریمی مونقی، حسین ؛
(9 صفحة - من 286 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی پرستاریاستراتژی ادغامالگوی بردی.
-
كاتب مسؤول : یوسف زاده چوسری، محمدرضا ؛ مؤلف : شاه مرادی، مرتضی ؛
(10 صفحة - من 296 إلی 305 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانآموزش عالیتدریس کیفیخطمشیهای هفتگانه
-
كاتب مسؤول : صدری دمیرچی، اسماعیل ؛ مؤلف : محمدی، نسیم ؛
(8 صفحة - من 307 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:ترس از موفقیتسبکهای هویتخود نظارتیدانشجویان مضطرب
-
مؤلف : صفری، ثنا ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ فرج اللهی، مهران ؛ كاتب مسؤول : شریف زاده، مظفر ؛
(12 صفحة - من 316 إلی 327 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتمدیریت دانشآموزش از دوربهسازی اعضای هیئتعلمی