فروردین و اردیبهشت 1400، دوره چهاردهم - شماره 1
-
مؤلف : قاسمی، ندا ؛ گودرزی، میترا ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : سپهوندی، محمدعلی ؛
(10 صفحة - من 2 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:امیدخوش بینیهیجان مثبتمعنا در زندگیهسته ارزشیابی خود
-
مؤلف : یارویسی، فهیمه ؛ مامی، شهرام ؛ كاتب مسؤول : میهن دوست، زینب ؛
(11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سبک های حل مسئلهدرمان مبتنی بر تعهد و پذیرشدانش آموز.مولفه های روانشناختی
-
كاتب مسؤول : کرانی، زهرا ؛
(11 صفحة - من 24 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانفرسودگی تحصیلیاحساس خودکارآمدیکشاورزی.
-
طراحی و تبیین مدل ساختاری نقش میانجیگری تنیدگی تحصیلی در رابطه کمالگرایی با سبکهای مقابله با استرس
مؤلف : شیروانی، محبوبه ؛ رضوی، ویدا ؛ منظری توکلی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، امانالله ؛
(7 صفحة - من 36 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تنیدگی تحصیلیکمالگراییسبکهای مقابله با استرس
-
مؤلف : فرجی، آناهیتا ؛ عباسی، عفت ؛ حسینی دهشیری، افضل السادات ؛ كاتب مسؤول : کیان، مرجان ؛
(9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتبرنامه درسیعلوم تجربیاولویتسنجی.
-
كاتب مسؤول : اسدزندی، مینو ؛
(9 صفحة - من 54 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدلمعنویتتوانمندسازیطراحیاعتبار بخشی
-
كاتب مسؤول : عظیمی، محمد ؛
(13 صفحة - من 64 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیتنظام آموزشیدوره ابتداییآموزش بهداشتمتخصصین
-
مؤلف : قاسم زاده، عظیم ؛ حسینیان، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قمری، محمد ؛
(10 صفحة - من 78 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاناضطراب٬ بهزیستی روانشناختی٬ ذهن آگاهی