پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
(42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
مؤلف : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ صالح آبادی، شقایق ؛
(36 صفحة - من 55 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قبیلهمدلسازی ساختاری تفسیریقبیلهگرایی برندقبایل برندحمایت از تولیدات صنایع داخلیبرنـدبرنــدبـه
-
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
(41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانفناوریهـامحصولات
-
كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛ مؤلف : احمدی، محدثه ؛
(42 صفحة - من 133 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:برند مبداروش زیمتروش بی&lrmسی&lrmام و کشور چینروش بی&lrmسی&lrmنقشه ذهنیبرنـدهـامصـرف کننـدگان ایرانـی
-
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
(46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
(41 صفحة - من 221 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا