زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
(49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
مؤلف : صادقیان، مونا ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
(44 صفحة - من 50 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظورهارزش خرید لذت گرایانهارزش خرید سودمندگرایانهمحیط مرکزخریدادراکمراکـز خریـد چنـدمنظورهمراکــز خریــد چنــدمنظورهخریــدخریـدمرکـز خریـدبازدیـد مجـدد
-
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
(25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤلف : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سیده نسیم ؛
(34 صفحة - من 119 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رهبریتفکر راهبردیمهارت حل مسئلهبرند رهبریسرمایه رهبریهـابــرهــابـا
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
(41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
كاتب مسؤول : قربانی، علی ؛ مؤلف : فخرالدین، فربد ؛
(38 صفحة - من 194 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:برندرسانههای اجتماعیارتباطات کلامی الکترونیکیتحلیل مضمون کاربردیهــاهـاارتباطــات کلامــی