پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : بهبودی اصل، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اولویت بندیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانیشاخص انتخاب
-
مؤلف : تقی یاره، فتانه ؛ نیک رفتار، طیبه ؛ عباسعلی، زهرا ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه تهرانروش کیوالگوی ذهنیمدرس الکترونیکینقش یاددهنده
-
مؤلف : رسولی، هاتف ؛ مانیان، امیر ؛
(24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبانکداری الکترونیکسیستم استنتاج فازیخدمات الکترونیکی
-
مؤلف : سلیمیان، حسین ؛ خلیلی شورینی، سهراب ؛
(24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیدرخت تصمیمهمسویی افقی استراتژیکلاس بندی داده ها
-
مؤلف : شاهرضائی، مرضیه ؛ سیف برقی، مهدی ؛ احتشام راثی، رضا ؛
(24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینسیستم پشتیبان تصمیممدل ریاضی چند هدفهالگوریتم ژنتیک و تخفیفات چندگانه
-
مؤلف : صفری، سعید ؛ شیرزاد، صفیه ؛ خلیلی، حسن ؛
(22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمدیریت کیفیتبیمه مرکزی ایرانفرایند مدیریت کیفیت
-
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
(30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ نگهداری، امیر نیما ؛
(22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
(26 صفحة - من 187 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی