پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : پورعزت، علی اصغر ؛ روزبهانی، خدیجه ؛ طاهری عطار، غزاله ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛
(18 صفحة - من 419 إلی 436 )
الکلمات المفتاحية:آیندهاندیشیبرنامهریزی فرانسلیشناخت استعارهایتجدید حیاتمرگ برنامهریزیشدهسازمانسازمانمرگمرگققنوسققنوساستعارهاستعارهسـازمانسـازمان
-
مؤلف : جنوی، المیرا ؛ حریری، نجلا ؛
(20 صفحة - من 437 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیتوسعۀ منابع انسانیچشمانداز راهبردیکتابخانههای دانشگاهکارکنانکارکنانخلاقیت کارکنانخلاقیت کارکنان
-
مؤلف : حیدری، حسین ؛ موسوی، فرانک ؛ حسنی، سید رضا ؛
(24 صفحة - من 457 إلی 480 )
الکلمات المفتاحية:مدیریترضایت شغلیمنابع انسانیطراحی مدلوفاداریکارکنانمدیرانمدیریت منابع انسانیوفاداری سازمانیمدلسیستم
-
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ شیخی، نرگس ؛
(22 صفحة - من 481 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية:نگرش شغلیرفتار شهروندی سازمانی: رفتار تسهیم دانشکنترل رفتاری درکشده در تسهیم دانشهنجارهای ذهنی نسبت به تسهیم دانشتسهیم دانشکارکنانشغلی
-
مؤلف : سعدی، حشمت اله ؛ خیاطی، مهدی ؛
(20 صفحة - من 503 إلی 522 )
الکلمات المفتاحية:سازمان یادگیرندهنگرشهای شغلیرفتارهای شهروندی سازمانیکارکنانسازمانشغلیسـازمان
-
مؤلف : صلواتی، عادل ؛ یاراحمدی، یحیی ؛ سید هاشمی، سیده نادیا ؛
(20 صفحة - من 523 إلی 542 )
الکلمات المفتاحية:سکوت سازمانیارتباط اثربخش سازمانیبانکهای دولتی و خصوصیارتباطاتکارکنانارتباط اثربخشاطلاعاتبانکپژوهش
-
مؤلف : فروتنی، زهرا ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
(18 صفحة - من 543 إلی 560 )
الکلمات المفتاحية:خودسازماندهیتحلیل عاملی اکتشافیمدلسازی ساختاری تفسیریسازمان هولوگرافمدل
-
مؤلف : محمدی، فرشته ؛ خواستار، حمزه ؛
(22 صفحة - من 561 إلی 582 )
الکلمات المفتاحية:دادههای پانل: جهانیشدن اجتماعیجهانیشدن اقتصادیجهانیشدن سیاسیساخت منابع انسانیشاخصسیاسیاطلاعاتپژوهشجهانی شدن
-
مؤلف : منوریان، عباس ؛ قلی پور، آرین ؛ احمدی، حیدر ؛
(20 صفحة - من 583 إلی 602 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیچارچوب ارزشهای رقابتیشرکت سهامی بیمۀ ایراننظام جذب مدیریت منابع انسانیمدیران
-
مؤلف : نرگسیان، عباس ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛
(22 صفحة - من 603 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت عمومیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیرفتار رأیدهندگانانتخاباتابزارهای سنتی بازاریابی سیاسیابزارهای مدرن بازاریابی سیاسیتبلیغاترأی