keyword luxury Brands / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ Corresponding Author : فتاحی، مجید ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 88 to 102 )
Keywords:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتیInternet Businessescopycat brandluxury Brandsgrounded theory
-
2.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
3.
Writer : Samar E. ALasmar ؛ Manzar Ahmed ؛ Saima Khan ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 page(s) - From 277 to 284 )
Keywords:genderluxury BrandsLuxury Apparel ProductsPsychological Behaviours
-
4.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Corresponding Author : نايلی، مریم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 33 to 57 )
Keywords:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیAttitudinal EquitySocial Meda Marketing Activitiescustomer equityluxury BrandsBrand experience
-
5.
Corresponding Author : بشیرپور، مهدی ؛ Writer : محمدیان، محمود ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:نظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریبرندهای لوکسمصرف تظاهریConspicuous Consumptionluxury BrandsVeblen TheoryConspicuous Marketing