Skip to main content
فهرست مقالات

باشگاه کتاب

مترجم:

ISC (6 صفحه - از 59 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : باشگاههای کتاب، کتاب، فروش، انتشار آگهی باشگاههای کتاب، تخفیف، آگهی، اعضاء، صورتحساب، سفارش، پخش

خلاصه ماشینی: "به این ترتیب«باشگاههای کتاب»به صورت سازمان مکمل مؤسسات‌ انتشاراتی بوده،که نتیجه،باعث فروش بیشتر کتابها و انتشارات آنها خواهد شد کاملا امکان دارد که مخارج اداره کردن باشگاههای کتاب از طریق پخش، توسعه و تولید تأمین شود و ضمنا با افزایش جمعیت مؤسسه انتشاراتی امکان‌ جذب مؤلفان و نویسندگان بیشتری را به دست آورد. اغلب باشگاههای کتاب اعتبار معینی برای مشتریان و اعضاء قائل می‌شوند و اجازه می‌دهند عضو تا سه جلد کتاب خریداری نماید که اگر بهای آن پرداخت‌ نگردید از ارسال کتابهای بعدی خودداری می‌کند و البته با تسویه حساب دوباره‌ ارسال کتاب شروع می‌شود. چون اغلب بعد از انتشار آگهی باشگاههای کتاب در مطبوعات راجع به کتاب‌ مخصوصی که قیمت آن تخفیف داده شده و یا مجانا در مقابل عضویت آنان داده‌ می‌شود فروش کتابفروشان بالا می‌رود و در این مسئله هیچ شکی وجود ندارد و این‌ موضوع مکرر در مورد آگهی تبلیغات باشگاههای مختلف کتاب به ثبوت رسیده‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.