Skip to main content
فهرست مقالات

تعامل و روش های فرصت یابی برای نیل به اهداف بازاریابی و فروش در فضای رقابتی

نویسنده:

(4 صفحه - از 55 تا 58)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، فرصت، فرصت‌یابی، فروش، مشتریان، روش، روش‌های فرصت‌یابی، دلیل قطع رابطه مشتری، اهداف بازاریابی و فروش، دلیل قطع رابطه مشتریان

خلاصه ماشینی:

"دوباره مراجعه کردم(یکی از عوامل سازنده تصویر ذهنی مثبت یا منفی در ذهن مشتریان، تجربه شخصی آنها و دیگری تجربه نزدیکان آنهاست)این بار کت و شلوار بسیار نامناسبی به من فروختند به عنوان اعتراض‌ به آنها مراجعه کردم اما آنها برخورد مناسبی نکردند و هیچ‌ اقدامی برای جلب رضایت و رفع نارضایتی من انجام ندادند، فرصت،منفعت بالقوه است، شما باید این منفعت را بالفعل‌ کنید تا بتوانید از آن بهره‌مند شوید خوب نتیجه چه شد،مشتری ناراضی احساس می‌کند به او توهین شده است،سر او کلاه گذاشته‌اند،طبیعی است که این‌ نارضایتی را به دیگران اعلام می‌کند(حداقل به یازده نفر). -واحد تحقیق و توسعه هم یک واحد مهم در سازمان است‌ که کارشناسان خلاق در آنجا به اختراعات جدید می‌اندیشند؛ اما زمانی کار آنها با اثر بخشی بالا همراه است که با واحد بازاریابی و فروشندگان ارتباط نزدیکی داشته باشند تا از نظرات بازار مطلع شوند،و نوآوری‌های‌ خودشان متناسب با نیاز و خواست مشتری‌ هماهنگ شوند،در غیر این صورت‌ احتمال این که نوآوری در حد یک اختراع‌ بماند و منجر به تولید انبوه نشود،زیاد است. از شماره 81 تا 140 شماره‌گذاری می‌کنیم و دسته دوم‌ پیشنهادها برای جمع خوانده می‌شود و در مرحله شوم باز هم‌ تعدادی کاغذ در اختیار آنها قرار می‌گیرد و این‌بار از آنها می‌خواهیم پیشنهادهای عجیب و غریب،در پاسخ به سؤال‌ بدهند؛منظور آن است که پیشنهادهایی خارج از عرف و چهارچوب‌های شناخته شده ذهنی بدهند؛اتفاقا اکثر پیشنهادهای خلاقه از این بخش به دست می‌آید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.