Skip to main content
فهرست مقالات

مدل ها و معیارهای سنجش رضایتمندی مشتریان

نویسنده: ؛

آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحه - از 29 تا 34)

کلید واژه های ماشینی : نظام سنجش رضایت مشتریان ،سنجش کیفیت خدمات ،مشتریان در ارتباط ،گزینه‌ای ،رعایت اخلاق ،خدمات به مشتریان ،انتظارات مشتریان ،نیازهای مشتری ،ایجاد رضایت‌مندی ،تامین نیازها ،نیازهای مشتریان ،معیارهای مدل ،مشتریان می‌باشد ،گزینه‌ای و ،مورد تعریف ،انتخاب نماید ،معیارهای سنجش رضایت‌مندی مشتریان ،سنجش رضایت‌مندی مشتریان ،سنجش رضایت ،رضایت‌مندی مشتریان ،رضایت مشتریان ،مدل سروکوال ،کیفیت خدمات ،معیارهای سنجش ،سنجش رضایت مشتریان ،سنجش رضایت‌مندی ،معیارهای مدل سروکوال ،سروکوال ،ارایه خدمات ،سنجش کیفیت

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.