Skip to main content
فهرست مقالات

10 مرحله در مشتری گرایی

نویسنده:

(3 صفحه - از 45 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،مشتریان ،بانک ،کارکنان ،رضایت مشتری ،اطلاعات ،روابط‌عمومی ،رضایت مشتریان ،مدیران ،خدمات ،انتظارات مشتری ،ارایه خدمات ،انتظارات مشتریان ،کیفیت ،آموزش کارکنان ارایه‌دهنده خدمت ،شناسایی ،عوامل کلیدی در رضایت مشتریان ،سطح انتظارات مشتریان ،آموزش ،مرحله در مشتری‌گرایی ،سازمان ،موفقیت ،مدیریت ،ارایه خدمات مشارکت ،خدمات روابط‌عمومی ،استانداردهای جهانی کیفیت پیروی ،شناسایی و اندازه‌گیری رضایت مشتریان ،نیازهای مشتری ،مدیریت بانک ،سرمایه‌گذاری در آموزش کارکنان

خلاصه ماشینی:

"3-در مشتریان انتظارات مطلوب ایجاد کنید میزان رضایت مشتری را می‌توان به طور نسبی بدین صورت‌ بیان کرد:اگر ادراکات او از خدمات دریافت شده از انتظارش کمتر باشد،نتیجه نارضایتی است. مشتریان اصلی آن افراد یا سازمان‌هایی هستند که ارایه خدمات عالی به آنها سودآور است، آنها 20 تا 30 درصد محصولات بانک شما را خریداری می‌کنند و باید هر کار ممکن برای جلب رضایت آنها انجام شود. بانکی در آمریکا به ارایه خدمات عالی مشهور است،اما این بانک برای جلب رضایت مشتریانی که کمتر از 500 هزار دلار در بانک پس‌انداز کرده‌اند،اقدامی نکرده و آنها را برای ادامه‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) کلید موفقیت در خدمات، سرمایه‌گذاری در آموزش‌ است. در غیر اینصورت، کارکنان آموزش ندیده نمی‌توانند به طور صحیح با مشتریان‌ ارتباط برقرار کنند و این کار برای بانک مضر است و برای‌ مشتریان هم عدم رضایت را به دنبال دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.