خلاصه ماشینی:
"اولین مقاله با عنوان"مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران بر مبنای مدل سروکوال"به طراحی الگویی مطلوب مدیریت کیفیت جامع برای صنعت بیمه کشور میپردازد.
این مقاله،در جهت مشتریمداری،با سنجش کیفیت خدمات در صنعت بیمه،در تلاش است تا با تلفیق رویکرد مدیریت کیفیت جامع،مدل سروکوال و الگوی شکاف کیفیت خدمات،الگوی مناسبی برای صنعت بیمه کشور طراحی کند.
مقاله انگلیسی با عنوان"رویکردی بیمهای به مدیریت جامع بحران برای استمرار کسب و کار"که ششمین مقاله این شماره از فصلنامه است،به علت محدودیت صنعت بیمه در پوشش تمام خسارتهای ناشی از وقفه در جریان کسب و کار،ضرورت اتخاذ رویکرد جامعی را در این زمینه مطرح میکند.
در این مقاله،همچنین با استفاده از فرایند مدیریت بحران در کسب و کار،پیشنهاد راهبردی سازماندهی بازار خدمات مدیریت ریسک عدم النفع و هماهنگی خدمات مذکور در سطح کلان صنعت بیمه،در سمت عرضه مطرح شده است."